Press ESC to close

بهترین کادو برای ولنتاین

در جهان روزی به نام روز عشق یا همان روز ولنتاین نامگذاری شده است. هر چند این روز در ایران ممنوع می باشد ولی خیلی ها این روز را گرامی می دارند. هم اکنون بهترین کادو برای ولنتاین را برای شما شرح می دهیم.

منشا پیدایش ولنتاین

برای اولین بار پاپ ژلازیوس یکم در سال ۴۹۶ میلادی به افتخار سنت ولنتاین روم که در سال ۲۶۹ مرده بود برگزار نمود. این روز در قرن ۱۴ و ۱۵ تغییر حالت یافت و با عشق رمانتیک همراه شد. عشقی که در آن شکوفایی قطعی رخ می دهد. هم اکنون این روز در ایران ما در تاریخ ۲۵ بهمن ماه می باشد. این روز در تمامی کشور های جهان پایدار است ولی در ۵ کشور ممنوع می باشد: ایران، مالزی، اندونزی، عربستان سعودی، پاکستان.

ایده های بهترین کادو برای ولنتاین

  • گل رز

یک یا چند شاخه گل بهترین انتخاب برای روز ولنتاین می باشد. معمولا از گل رز سرخ یا سفید برای روز عشق استفاده می کنند. معمولا عشاق به یک هدیه ساده نیز راضی هستند. پس بهترین انتخاب می تواند گل رز قرمز باشد.

گل رز هدیه روز ولنتاین
  • خرس کوچک قرمز

دیگر هدیه ای که خیلی باب شده است، خرس قرمز می باشد. خیلی از مرد ها معمولا برای عشق خود از این خرس ها برای هدیه استفاده می کنند. از خرس های کوچک تا بزرگ برای هدیه استفاده می شود.

خرس قرمز برای هدیه ولنتاین
  • پکیج ولنتاین

این هدیه دارای یک پکیج کامل از هدایای سوپرایز گونه ای می باشد که خیلیا از این پکیج استفاده می کنند. معمولا این پکیج ها دارای گل کوچیک رز قرمز، شکلات، ژله، پاستیل، نوتلا، و .. اینجور چیز ها می باشد.

هدیه پکیج ولنتاین
  • نامه عاشقانه

هر چند با وجود تکنولوژی و آمدن تلفن های همراه نامه ها حذف شدند. اما گاهی برخی حرف ها را فقط در نامه می توان نوشت. یک نامه عاشقانه نیز می تواند هدیه بسیار خوبی برای روز ولنتاین باشد.

نامه عاشقانه برای ولنتاین
  • لباس و یا اکسسوری

دیگر هدیه مناسب برای رزو عشق نیز تهیه یک لباس و یا اکسسوری می باشد. اکسسوری می تواند دستبند، ساعت، گردنبند، و .. باشد.

لباس و یا اکسسوری برای روز عشق
  • ادکلن یا عطر

یکی دیگر از هدایای مورد استفاده در روز ولنتاین، ادکلن یا عطر می باشد. این هدیه نیز کلاس شخصیتی شما را بالا می برد.

ادکلن یا عطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مرتبط با وب سایت مجله خواندنی لنزی می باشد