Press ESC to close

بهترین استادیوم های ایران

با پیشفرت تکنولوژی های جهانی خیلی از کشور ها به دنبال ساخت استادیو های ورزشی بوده اند. در این مقاله بهترین استادیوم های ایران را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

استادیوم آزادی

قدیمی ترین استادیوم ورزشی ایران و در زمان خودش یک جهان بود و برای سرتاسر جهان شهرت دارد. گنجایش این ورزشگاه صد هزار نفر می باشد. این ورزشگاه هم اکنون میزبان بازی های تیم ملی و استقلال و پرسپولیس می باشد.

بهترین استادیوم های ایران

استادیوم شهدای فولاد یا فولاد آرنا

این ورزشگاه نیز میزبان تیم فولاد خوزستان می باشد. گنجایش آن ۳۰ هزار نفر می باشد. هر چند برای ساخت فولاد آرنا ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

استادیوم امام رضا

این ورزشگاه در مشهد با بودجه ای نزدیک به ۸۰ میلیون دلار توسط آستان قدس رضوی ساخته شد.

گنجایش این ورزشگاه نیز ۲۷ هزار نفر می باشد. این ورزشگاه هم اکنون بهترین ورزشگاه ایران از لحاظ زیبایی و کیفیت چمن می باشد. از این ورزشگاه برای بازی های میزبانی تیم پدیده مشهد استفاده می شود.

بهترین استادیوم های ایران

استادیوم نقش جهان

یکی دیگر از بهترین استادیوم های ایران ورزشگاه نقش جهان می باشد. این ورزشگاه با گنجایش ۷۵ هزار نفری دومین ورزشگاه بزرگ ایران می باشد. این ورزشگاه نیز میزبان بازی های تیم سپاهان اصفهان می باشد.

استادیوم تختی

این ورزشگاه در شهر تهران واقه شده است. این استادیوم تنها یک طرف سکوی تماشاگر را دارد. هر چند گنجایش همین یک طرف آن ۳۰ هزار نفر می باشد. بهترین میزبان برای بازی های تیم ملی امید ایران می باشد. این ورزشگاه نیز جزو بهترین استادیوم های ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مرتبط با وب سایت مجله خواندنی لنزی می باشد